منظور از تجهیزات هتل ، کلیه مسائل مربوط به مناطقی مانند تجهیزات و ملزومات خانگی ، تجهیزات اتاق هتل ، لابی ، پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ و غیره است.

هرچه هتل ها در این منطقه مدرن و به روز باشند ، در جلب رضایت مشتری و بازخورد مثبت نیز موفق تر خواهند بود و می توانند مانند ستاره هایی در بازار گردشگری و هتل درخشش داشته باشند.

 

تجهیزات هتل

 

برای تأمین هزینه مهمانان ، کارکنان مدیریت و بخش نگهداری وظیفه داخلی و خارجی هتل را بر عهده دارند ، دکوراسیون داخلی موظف هستند اتاق های میهمانان را با …منظور از تجهیزات هتل ، کلیه مسائل مربوط به مناطقی مانند تجهیزات و ملزومات خانگی ، تجهیزات اتاق هتل ، لابی ، پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ و غیره است.

هرچه هتل ها در این زمینه مدرن و به روز باشنددر جلب رضایت مشتری و بازخورد مثبت نیز موفق تر خواهند بود و می توانند مانند ستاره هایی در بازار گردشگری و هتل درخشش داشته باشند. کلیه کارکنان هتل وظیفه دارند محل اقامت به یادماندنی را با بهترین شکل ممکن فراهم کنند کارکنان مدیریت و نگهداری وظیفه داخلی و خارجی هتل را بر عهده دارند ، دکوراسیون داخلی موظفند اتاق های میهمانان را به خوبی تجهیز کنند تا فضای آرام ، دلپذیر و مطلوبی را ایجاد کند محیط جذاب در ذهن از نظر رقابت ، هتل ها سعی می کنند با قرار دادن لوازم ضروری با نام و نشان مخصوص خود در اتاق ها ضمن تبلیغات برای هتل ، رضایت مهمانان را تا حد ممکن جلب کنند. مهم است که تجهیزات اتاق با مارک و نشان هتل باشد.

برای مراقبت از وضعیت مهمانان ، نظافت اتاق و محافظت از آن باید بهترین افراد را در نظر گرفت. با رشد فناوری و گسترش دانش ، کیفیت خدمات هتل به یکدیگر نزدیکتر شده و کاهش قیمت ها همیشه امکان پذیر نیست. در چنین فضای رقابتی ، ارائه تجربه های خاص و هیجان انگیز برگ برنده ای است که هتل را از رقابت جلو می اندازد.

نکته ای که هتل ها باید همیشه به خاطر داشته باشند این است که محصول نهایی هتل ، اتاق یا سرویس غذا و نوشیدنی که ارائه می شود آخرین حلقه در چرخه تولید محصول نیست ، “حافظه و احساس رضایت” که میزبان می تواند ایجاد در مهمان. آورده شده.

لوازم ضروری اتاق هتل

تجهیزات هتل
 
 
 
تهیه تجهیزات و ملزومات حرفه ای و با کیفیت هتل نقش بسیار مهمی در استراتژی های مدیریت هتل دارد. هر بخش متناسب با نیاز خود به تجهیزات و ابزار نیاز دارد.
 
انتخاب و خرید تجهیزات هتل باید بسیار دقیق انجام شود. شکی نیست که استفاده از بهترین ، با کیفیت ترین و قابل استفاده ترین تجهیزات رستوران ها ، کافی شاپ ها و تجهیزات دکوراسیون در هتل ها ، به میزان قابل توجهی باعث افزایش کارایی تجارت هتل می شود.
 
از جمله لوازم ضروری اتاق هتل می توان به انواع لوسیون ها ، عطر و ادکلن ، دستمال کاغذی جیبی و رومیزی ، دمپایی یکبار مصرف ، کیت خیاطی ، کیت مواد شوینده بهداشتی ، مواد غذایی و نوشیدنی و … اشاره به جزئیات و ظرافت در طراحی اتاق هتل یکی از ویژگیهای مهم هتلی است که با دقت و هماهنگی زیادی طراحی شده است.
 
اگرچه برخی از اتاق ها دارای طرح های شلوغ هستند ، اما این امر باعث ایجاد شلوغی در طراحی نمی شود و کاملاً مبتنی بر یک طرح کلی و با ظرافت جزئی است.
طراحی نور با توجه به استفاده از فضا یکی دیگر از ضروریات طراحی داخلی اتاق است که برای حفظ آرامش و زیبایی اتاق ها ، نور شدید و استفاده از چراغ های غیرمستقیم و محلی ، آرامش ، زیبایی و شیک باید از آن اجتناب شود.
 
فضا با جزئیات و تزئینات همراه است. همچنین به بهترین شکل اتاق ها را نشان می دهد اما همچنین باید توجه داشت که مکان و نصب مکان مناسب برای چراغ ها نیز برای داشتن نور مناسب در اتاق بسیار مهم است.
 
 

پرده هتل

تجهیزات هتل

 

پرده به عنوان یکی از مواد ضروری اتاق نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. پرده هتل یکی از مهمترین وسایل تزئینی و تجهیزات هتل است. پرده های هتل به دلیل ورود و جذب میهمانان باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند.

این پرده ها علاوه بر زیبایی باید محیطی آرام و دلپذیر را برای مهمانان ایجاد کنند. مدل پرده های هتل باید به گونه ای باشد که هم جنبه تزئینی داشته باشد و هم فضای اتاق را برای استراحت مهمان فراهم کند.

نمونه هایی از مدل پرده هتل را می توان به عنوان ابریشم یا تور برای تزئین پرده و نرم کردن محیط با آستر به عنوان پرده روز و پارچه های ضخیم تر برای لایه بالایی که می تواند اتاق را در حالت استراحت تاریک کند ، استفاده کرد. در لایه بالایی ، معمولاً از پارچه مخمل برای جلوگیری از نفوذ نور به داخل اتاق استفاده می شود.

نمونه دیگری از پارچه هایی که می توانند فضای اتاق را تاریک کنند پارچه سیاه رنگ است. این پارچه خاصیت ضد نوری دارد و می توان از آن به عنوان آستر پرده ای استفاده کرد و هنگام استفاده از نور در فضای باز می توان آن را با دست یا میله پرده اتوماتیک جدا کرد.

پرده کتانی اردن نمونه ای از پارچه های پرده ای دیگر هتل است. پارچه جردن به دلیل زیبایی و دوام بیشتر در مدل پرده هتل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه شنل یا شنل را می توان برای تزئینات لایه بالایی و پرده نیز استفاده کرد.

این نوع مواد تقریباً یکی از نمونه های پرده ارزان هتل است و به دلیل ضخامت آن ، به عنوان تزیین پرده و لایه های بالایی مورد استفاده قرار می گیرد. پرده دیگر هتل مدل پرده پانچ است که با پارچه مخمل یا مخمل ساخته و نصب می شود.

قفل هتل

تجهیزات هتل

 

امنیت باعث آرامش خاطر و از همه مهمتر آرامش خاطر برای اقامت در هتل می شود. این راحتی با انواع قفل های دیجیتالی برای هوشمندتر شدن هتل ایجاد می شود.

انواع قفل های الکترونیکی نیز شامل موارد زیر است:

  • تشخیص چهره با اسکن صورت
  • برای وارد کردن رمز عبور از صفحه کلید الکترونیکی استفاده کنید
  • از ویژگی های بیومتریک مانند اثر انگشت استفاده کنید
  • استفاده از کارت های هوشمند
  • به یاد داشته باشید که هم قفل اتاق هتل و هم دسته الکترونیکی با آن یکی از مهمترین تفاوت های شما خواهد بود ، بنابراین در انتخاب قفل هتل بسیار مراقب باشید.

 

یخچال کوچک هتل

 

خرید یخچال هتل یا تهیه مینی بار هتل برای اتاق هتل فضای شخصی میهمانان هتل را شخصی می کند. از طرف دیگر با این کار هزینه های مربوط به نیروی انسانی هتل خود را کاهش می دهید. همچنین یخچال هتل نیمه هادی و مینی بار هتل ساکت و کم مصرف را از اولویت های خود قرار دهید.

هتل امن

 

گاو صندوق هتل یکی از مهمترین نیازهای تجهیزات هتل است زیرا هر مسافر اسناد یا تجهیزات ارزشمندی را به همراه خود خواهد داشت که ترجیح می دهد آنها را در امن ترین مکان ممکن قرار دهد. بنابراین اگر می خواهید به مهمانان هتل اهمیت دهید و افراد مهمی را به هتل خود دعوت کنید ، باید انواع گاوصندوق دیجیتال را انتخاب کنید. نمونه هایی مانند گاوصندوق های دیجیتال لپ تاپ و گاوصندوق های رمزدار از بهترین نمونه های موجود در بازار هستند. البته ، در پایان ، جعبه مانند قلک رمزگذاری شده الکترونیکی است و به معنای دقیق کلمه با گاوصندوق متفاوت است.

 

نشانگر وضعیت اتاق هتل

 

تجهیزات هتل

 

با وجود صفحه نمایش خارج از اتاق هتل ، دیگر مهمان شما نیازی به انتقال وضعیت اتاق به صورت جداگانه به کارکنان ندارد زیرا مواردی مانند “مزاحم نشوید” و “لطفا مرتب شوید” روی این صفحه های دو صفحه قرار دارد.

کلید لمسی دزدگیر درب نیز روی این صفحه قرار گرفته است. البته تجهیزات هتل این امکان را دارد که آرم و شماره گذاری هتل را بر اساس اتاق های هتل بر روی انواع دوربین های هتل شخصی سازی کند.

سشوار هتل

 

ممکن است وجود این دستگاه کم به نظر برسد ، اما وجود آن امکانات و تجهیزات هتل را از دیگران متمایز می کند. یکی از بهترین انواع این دستگاه سشوار دیواری هتل است که در مدل های سشوار دیواری شیشه ای و سشوار دیواری سوکت عرضه می شود.

سوئیچ برق هتل

 

کلید برق هتل کلید قطع و وصل برق است. این کلید “کلید صرفه جویی در انرژی” نیز نامیده می شود زیرا با استفاده از این کلید هوشمند می توانید هزینه مصرف برق و مصرف تجهیزات روشنایی را کاهش دهید. نوع کلید برق کلید

کارت هتل با قرار دادن کارت در شیار قرار می گیرد و وقتی میهمان کارت را بیرون آورد یا خودش از اتاق خارج شد ، تمام وسایل برقی به جز یخچال خاموش می شوند. خرید این کلیدهای برق هزینه ای نیست بلکه یک سرمایه گذاری است.

روشن کردن کلید لمسی

 

تاچ و پریز لمسی یکی از تجهیزات هتل است که فضای اتاق را زیبا و مجلل کرده و آن را در ذهن مهمان شما متمایز می کند. چراغ های LED این کلیدها بسیار چشمگیر هستند.

تلویزیون هتل

وجود تلویزیون در اتاق می تواند مهمان شما را سرگرم کند و به اخبار ، ورزش ها ، سریال ها و برنامه های سرگرمی دسترسی داشته باشد.