هتل سازی

صنعت هتل سازی به طور مداوم در حال رشد است زیرا سبک های زندگی مدرن و روندهای مطلوب اقتصادی دریچه سفر جهانی تجارت و تفریح را به طور یکسان باز می کند.
این شرایط مساعد ، محیط مناسبی را برای کارآفرینان مشتاق به دنبال ورود به بازی مهمان نوازی و ایجاد موفقیت طولانی مدت ایجاد می کند که به سرعت ظهور نام تجاری هتل آنها را دنبال خواهد کرد.
با این حال ، مانند هر تجارت جدید ، انجام هتل از زمین کار ساده ای نیست. اول از همه ، شما باید هتلی بسازید که واقعاً قلب و ذهن جمعیت شناختی مورد نظر شما را جذب کند و تمام نیازهای مسافر قرن ۲۱ را برآورده کند. در اینجا نحوه تهیه یکی برای استفاده با هتل خود آورده شده است.

برنامه ریزی دقیق مالی

هر پروژه ساختمانی موفق با اجرای یک برنامه مالی سالم آغاز می شود که جزئیات میزان سرمایه مورد نیاز پروژه را شرح می دهد. برای اینکه بتوانید متقاضی دریافت وام ساخت و ساز و نظارت بر کل پروژه از نظر مالی با پیشرفت در مراحل مختلف خود باشید ، یک برنامه مالی لازم است.
علاوه بر این ، یک برنامه مالی نیز به نوعی یک طرح احتمالی است ، زیرا در یک گزارش جامع ، هزینه های غیرمنتظره ای را برای هتل سازی که مطمئناً در مرحله ای از مرحله ساخت یا حتی نهایی شدن متحمل می شوید ، در نظر می گیرد.
به یاد داشته باشید که هرگونه تأخیر در باز شدن هتل ، برنامه مالی را به خطر می اندازد و میزان بازگشت سرمایه (ROI) شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

تیم خود را جمع کنید

هتل سازی یک سرمایه مالی هنگفت است و به همین ترتیب دیگر جایی برای خطا وجود نخواهد داشت. علاوه بر این ، این نوع پروژه ها به یک تیم گسترده و کاملاً حرفه ای شامل یک پیمانکار عمومی و یک معمار ، یک گروه ساختمانی گسترده ، پشتیبانی حقوقی و موارد دیگر نیاز دارند.
به همین دلیل است که شما می خواهید تیم خود را از همان ابتدا جمع کرده و یک رابطه قابل اعتماد با آنها ایجاد کنید تا پروژه بدون دردسر اجرا شود.
این فقط مربوط به افرادی نیست که کمترین قیمت را پیشنهاد می دهند گاهی اوقات بهتر است سرمایه گذاری بیشتری در تیمی انجام دهیم که واقعاً به وعده های خود عمل کند ، در جدول زمانی پیش بینی شده باقی بماند و نیازها و خواسته های خود را در سطح عمیق تری درک کند.
به یاد داشته باشید ، پیمانکار باید یک راه حل منحصر به فرد به شما ارائه دهد ، بنابراین از برنامه های پروژه برش کوکی اجتناب کنید.

برای تسریع در روند کار از ابزارهای مناسب استفاده کنید

نیروی انسانی زیادی برای هتل سازی پیچیده و باشکوه مانند یک هتل مورد نیاز است که در بازار مدرن قابل رقابت باشد ، اما نیروی کار به تنهایی برای به ثمر رساندن طرح ساخت کافی نخواهد بود.
استفاده از ماشین آلات کافی یکی از مهمترین جنبه های یک پروژه ساختمانی موفق است و می تواند کل روند را تسریع کند.
اطمینان حاصل کنید که خدمه ساختمانی برای جلوگیری از خطاهای انسانی و تبدیل یک طرح دقیق به واقعیت به جدیدترین ماشین آلات مانند یک لیزر بتونی معاصر مجهز هستند.
بخاطر داشته باشید که گذاشتن زیرسازی سطح از مهمترین جنبه هایی است که بقیه پروژه را تعریف می کند.

بدون توجه به هر چیزی در برنامه خود باشید

پروژه هتل

در واقعیت هیچ مشکلی وجود ندارد که در این مسیر چه اشتباهی رخ دهد. از شرایط نامساعد آب و هوایی گرفته تا خدمه ساختمانی بدون انگیزه ، تعریف جدول زمانی ساخت و ساز واقع بینانه می تواند کابوسی برای کارآفرینان باشد. با این حال بدون وجود مهلت دقیق نمی توانید امیدوار باشید که به اهداف خود برسید.
بهترین کاری که می توانید انجام دهید تنظیم چندین نقطه عطف کوچکتر و تعیین مهلت های منحصر به فرد است که باید رعایت شوند.
برای ادامه حرکت پروژه آماده باشید تا در این راه فداکاری کنید. در نهایت شما می خواهید در از دست دادن تاریخ افتتاح خود داری کنید زیرا راه اندازی کسب و کار برای هتل سازی خود در زمان مناسب می تواند در طولانی مدت آن را خراب کند.

روند را در هر زمان کنترل کنید

سرانجام ، اطمینان از نظارت روزمره بر کل فرآیند از زمان شروع کار تا نهایی شدن ، می تواند در افزایش بهره وری و اجرای روان پروژه بسیار کمک کند.
غیر معمول نیست که خدمه ساخت و ساز به دلیل عدم نظارت حرفه ای کسل می شوند بنابراین می توانید از نقشه برداران در محل نیز استفاده کنید تا نیروی کار را تحت کنترل داشته و از تأمین نیازهای آنها اطمینان حاصل کنید.
به یاد داشته باشید که یک کارمند خوشحال یک کارمند مولد است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که کارگران در شرایط مطلوب کار خود را انجام می دهند. هتل سازی به هیچ وجه پیاده روی در پارک نیست ، زیرا برای تحقق رویا نیاز به سرمایه گذاری های مالی قابل توجه و برنامه ریزی دقیق و آماده سازی دارد.
برای جلوگیری از گره های مشترک و مشکلات موجود در پروژه ، حتماً به این نکات آزمایش شده پایبند باشید که به شما امکان می دهد روند ساخت را ساده کنید.
ساخت و ساز مدولار روش خوبی برای پیشرفت در ساخت و ساز ، کاهش هزینه ها و ماندن در وقت و بودجه است.
ساخت مدولار یک روش کارآمد برای توسعه نیازهای ساختمان شما است بدون اینکه نتیجه نهایی را از بین ببرید فضایی برای لذت بردن از مهمانان و با ساخت و ساز مدولار  هتل خود را گسترش دهید یا یک ساختار جدید بسازید.
یکی از دلایل اصلی استفاده از فناوری مدولار سرعت بخشیدن به زمان تحویل است که می تواند در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به ساخت و سازهای سنتی در محل ساختمان ایجاد کند.
ساخت و ساز مدولار می تواند موارد اضافی را از بین ببرد ، این امر به فرآیند مورد علاقه افراد در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است.

 
 
منبع : بهفر